finfin dag.

Hej hej.

Kan börja med att säga att jag trodde jag skulle dö igår när jag skulle iväg och träffa nästan alla av robins vänner.. Men det gick bra. Dom var så trevliga så. (: Sen såg Johan, Robin och jag på The Strangers, skräckfilm. Usch. Och det var mörkt ute också. Gjorde inte det hela bättre. Men jag kunde se hela filmen utan att dö. :P Robin är på väg hit nu. Ska träffa honom innan han åker upp till Stockholm över helgen.

Annars idag har jag hunnit med att släppa ut hästarna och varit på möte. Fick schema och lite annat. Bra bra.. Anna likes.

Och en annan sak jag gillar är att solen lyser idag.. Det är skönt att våren äntligen är på väg!! :D


// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0