Finally.

Sitter här i Tjällmo nu och flummar med Ellen. :P Ska sova här inatt. Orkar inte åka hem så sent som det oftast brukar bli!

Skulle ju ha börjat jobba klockan 16 imorgon egentligen. Men Sarah ringde förut och sa att hon inte kunde jobba. Så jag går mellan 11-19.3o.

Tänkte ju åka upp och rida imorgon men icke. Vet ju inte hur schemat ser ut för resten av veckan så jag kan ju inte planera något!! Det enda jag vet är att på Lördag ska jag till Hudiksvall och på Söndag hoppas jag på Alla Hjärtans Dag-mys. (:

Tycker det är kul Lindy att du är så glad för min skull.. Tack gumman. Uppskattar det verkligen (:

// A

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är välklart. när du är glad och lycklig så är jag det samma!! men det betyder att du måste vara glad för mig nästa gång ;) hehe love you

2009-02-11 @ 10:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0