Filmmys.

God Morgon.

Kom nyss hem från stallet. Har varit och släpp ut dom och föberett inför ikväll.

Sen blir det jobb mellan 12-19. (: Har ju redan varit ledig två dagar denna vecka. Så det har varit lyx. :P

I Onsdags sov jag hos Robin. Myspys. (: På kväll såg vi Will Smiths film, Seven Pounds. Den var helt okej. Sen för att vi inte skulle ligga inne hela dagen så var vi duktiga och gick en timme. När vi kom in så kollade vi på Revolutionary road. Den var också helt okej. Fast jag hade andra tankar om den, men annars helt okej.

Sara, jag vet att jag skulle ha lagt in bilderna. Har inte kommit så långt i min planering ;)

Nu blir det frukost med Ellen. (:
Have a nice day.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0