En massa folk som har tvingat dit mig

Hmrf.. Sitter här och dricker vatten.. Mina ben var svullna såg jag. Dricker nog alldeles för lite vatten om dagen. Jag dricker säkert mellan minst fem koppar kaffe och några till per dag och kanske ett stort glas vatten. Dags att ändra på dom vanorna kanske om man vill ha ett lite sundare liv. :P

Sitter och pratar med min bus på msn. Önskar verkligen att jag kunde göra något för att underlätta för dig. Me misses you soo much. ♥

Sen väntar jag på att klockan ska rinna iväg lite. Men vad ska man göra för att klockan ska gå. Laga lite mat kanske. Eller måla lite. Fan så tråkigt det är att vänta på något!!

Och imorgon bär det av till läkaren. En massa folk som har tvingat dit mig. Fast å andra sidan är det kanske inte så bra att gå med en arm man inte kan använda och som blir blå lite då och då. :P

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0