Du måste prata om det.

Hum, Sov lite för länge. :P Måste göra mig klar för jobbet. Se hur det går idag då. Känner redan att det inte funkar med min arm.Igårmosre kände jag inget av den alls. Efter jobbet igår var den svullen. Ucsh. Som tur är fick jag en tid på Måndag till en läkare. Ska blir kul och se vad dom säger.

Du måste berätta vad du känner, allt du tänker. Du kan inte, du får inte hålla allt inne som du funderar på. Allt måste ut. Speciellt till honom. Det är bättre att du säger för mycket om en sån sak. Allt du får upp i ditt huvud. Och du frågade mig om dina vänner kommer sluta vara dina vänner. Du borde inte ens fundera på ifall jag skulle sluta vara din vän för det. Jag är alltid din vän, vad du än bestämmer dig för att göra. Jag finns vid din sida. Och vad du än beslutar finns jag här för dig. Och glöm inte bort vad du känner och vad du vill. Tänk inte på vad alla andra säger eller tycker! Det är ditt beslut och andra ska inte komma och säga vad du ska göra.

// A

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt

2009-02-21 @ 12:50:59
Postat av: Anonym

tack elsklingen.

2009-02-21 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0