Den var snorgrön !!

Sitter mer eller mindre och väntar på att klockan ska bli 7. Ska iväg och grilla lite hos R. Och jag fick med mig Elin. (: haha Hon är så nervös. Men för vad?  ;)

Annars har denna dag bara sprungit förbi. Öppnade med Elin imorse och slutade vid 12. Skulle ju ha varit ledig egentligen. Men icke ! Blev rätt mycket lunch idag, vilker bara är bra men kan bli lite jobbigt om man bara är 2 stycken. Men jag slutade ju mitt i lunchrushen så det va skönt. haha.

Efter jobbet åkte jag och hämtade mor. Åkte till systemet och handlade inför imorgonkväll. Ska bli intressant. Sen hämtade jag ut mitt paket när jag ändå var på ica och handlade lite. Är grymt nöjd över paden till Westernsadeln ! Det står att den skulle vara grön, och ja !! Det var den.. Snorgrön !! haha

Men nu blir det kaffe med mor och far. (:

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0