Inte en dag för tidigt.

Oj, har verkligen inte uppdaterat på väldigt länge! Kan i alla fall berätta att det mesta är bra med mig (:

Under tiden jag inte har uppdaterat min blogg har mycket saker och ting i mitt liv förändrats. Allt ifrån att jag umgås med Lindy i stort sett varje dag, (även i stallet) till att mitt förhållade med Robin tog slut för ca 3 veckor sedan. Vi hade i alla fall 9 underbara månader men vad gör man när känslorna längre inte finns där? Väldigt synd eftersom han är en så underbar kille.

Allt möjligt hålller också på att hända i stallet. Lindy och Jennie håller på att hjälper Bimbo att gå ner i vikt. Han har ju trors allt ett tag kvar att leva och han njuter varje sekund han blir ompysslad. Min häst blir bara bättre och bättre. Just nu är vi ett ganska bra team han och jag. Visst att man har sina svackor men annars rullar det på rätt bra. Sen kan jag också berätta att jag har fått vara med när vi har fått lammbebisar. Som sagt, äckligt men så mysigt från att se en slemhög liggadär till att den reser sig upp och tar sina första steg. Har fått en bagge som jag har döpt efter mig, eftersom jag och Matihlda fick nappflaska upp honom så han inte skulle dö. ( mest min förtjänst) :P

Och nu i dessa (tråkiga) juletider så ska vi faktiskt ta oss en kopp kaffe och en nybakad lussekatt.

  


Nu säger jag hejdå ett tag till. Tils jag kommer på att ja har en blogg igen :P
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0