nu är det verkligen slut.

Usch, har haft så tråkigt idag. En riktig sån där... Ångest Söndag gånger 3000!!! Fast jag måste väl säga att jag har gjort lite nytta, eftersom jag har tvättat 4 maskiner med kläder och städat lite här och var. Bara, för att jag skulle få tiden att gå. Bobby skulle ha kommit hit men icke och Malin skulle ha hört av sig men icke!! Så just nu saknar jag Norge, där fanns det alltis någon att träffa. Även att jag alltid va med Lindy men i alla fall! Även att jag inte kände dom så kunde man ju ändå umgås, medans här. Alla är så himla upptagna hela tiden och det känns verkligen som att man inte har några vänner alls! Å andra sidan så börjar jag sakna min häst mer och mer. Ska verkligen bli skönt att ta tag i allt som har med hästen att göra i September och umgås med dom andra ute i stallet.

Men inga fler dystra miner här inte! Blir så mycket negativ energi. Det tycker vi inte om. Jag ska nog sätta mig och fixa mina naglar, sen göra popcorn och se film.

Och imorgon är det jobb mellan 09.00 och framåt. Vet inte ens när jag slutar. Antagligen 18.30. Ska nog försöka ladda upp ganska mycket energi tills imorgon med, gå och lägga mig skapligt och gå upp tidigt.

Te, från Öland, japp. Det ska göra nu innan något annat. Samtidigt som jag lyssnar på Hillary Duff.

Ha en lugnt kväll gott folk. (:
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0