stressa neer !!!

God Morgon.

Ser på ugly betty med mamma och dricker en kopp kaffe. Snart blir det jobb. Sen blir det att vara ledig. Skönt skönt. Såg på bio härom dagen också, Män som hatar kvinnor. En film jag själv blev ganska tagen av. Den var bra för att vara en svensk film men hemsk.

Sen idag har jag varit duktig och skickat in deklaration. (:

Fredag blir det att dra till Erika och fira hennes 23-års dag. (:
Lördag blir det att åka på rally med syster & co. (hoppas) sen på kvällen blir det att grilla och ha GH kväll hos Angelica.
Söndag blir det kräftskiva hos famlijen Ohlsson i Lotorp.

Min helg är ganska fullspeckad ser jag nu. Satt och läste en massa igår om att man ska må bra. Och jag måste lära mig att må bättre och inte stressa så mycket, så meditaion 10 minuter om dagen kanske skulle vara något??

Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet så jag har det gjort. Have a nice day. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0