mister right

God kväller.

Kom hem från stallet för en timme sen kanske. Följde med Johanna ner till paddocken en sväng för att få lite tips och råd. Skulle så gärna vilja börja träna för någon så att man kan få ordning på hästekraken. :P Sen flyttade vi ett badkar till vinterhagen. Jag kan säga så mycket som att man måste se sig för riktigt rejält nu ute i hagen. Har varit sååå nära på att bli kickad av våran lilla tös. Hon är ju galen. Min häst fick sig en känga av henne förut och jag flög efter som en liten vante. haha. Fan det är inte bra!!

Har suttit och kollat efter bilar på blocket i stort sett hela dagen. Fasen att jag inte har sparat ihop lite mer pengar. Finns en jättefin saab jag skulle vilja köpa. Men men. Det kommer ju in nya hela tiden så det får vänta. Jag ska ju till Stockholm den här löningen med, så vi får se hur mycket jag lägger undan denna månad. Men lite måste det bli i alla fall.

Imorgon ska jag köra pappa klockan 04.00 till jobbet sen hem och sova i några timmar till. När jag väl har vaknat igen ska jag upp och rida en sväng. Lilla pållen får det jobbigt. hehe. Och klockan 15.45 . . . . Jobba. flum tid. Ska säga till om det.


Nu ska jag se ifall den där filmen jag började kolla på är något att ha. Sen,
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0