magont

Måste erkänna att jag är i en dålig bloggperiod just nu. Har varken lust eller ork att skriva något.

Igår var jag och kollade in Sofia o Simons lägenhet, riktigt mysig. Blir nog bara bättre sen när ni verkligen är klara. :)
Idag
har jag i alla fall varit ledig. Vaknade upp brevid min sötaste Robin, sen drog jag till stallet och red en sväng. Jag hade lite tur där med vädret, solen började lysa lite när jag precis skulle rida iväg. Sen när jag var på väg hem kom det några stänk.
Imorgon blir det jobb mellan 11.3o-17.3o. Innan ska jag släppa ut hästarna så jag hoppas på bättre väder. Efter jobbet ska jag åter upp till stallet för att släppa in. Sen får vi se om jag ska vara en duktig flicka och tvätta bilen. Skulle verkligen behövas.

Vet inte hur jag ska lösa helgen. hmrf

Nu ska jag hoppa in i duschen och ett svar från Robin inväntas.....

 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0