its just an illusion baby.

Jag är så himla trött. Orkar egentligen inte skrva men gör det endå. Märkte idag att, när jag träffar henne ska allt vara på hennes villkor och jag pallar inte. Jag orkade inte ens hålla leendet uppe när hon kom upp förut. Visst, vi bytte några ord men inget mer. Å andra sidan är det en till som är så. Det känns som att jag inte borde vara där. Att jag inte passar in. Jag orkar inte bry mig ifall hon kommer in och är glad eller sur. Vill hon prata med mig så får hon men jag tänker inte lägga ner enegri på en person som är så tråkig.

 Idag har jag jobbat en kort dag. Jätteskönt eftersom det har varit så fint väder idag. Slutade halv 2 och åkte hem och bytte om. Sen drog jag till stallet och vårstädade och tog sönder ett bord och fixade med allt nya saker jag fick härom dagen.. Hade med mig en ta-med-kaffe upp och satte mig i solen och solade lite.Det slutade med att jag var där i 4 timmar. Men nuså, är det fräscht vid min plats i alla fall. Och jag vill ha pengar så jag kan köpa mig en transport. Vill ganska gärna kunna åka iväg och träna. Jag sa till Madde att jag tyckte att vi ska åka iväg på några träningar och tävlingar, så fick jag reda på att Grevagården har bytt underlag till hoppunderlag så SQHA kan inte ha sina tävlinhgar där. I alla fall inte inne i ridhuset. Men men, något måste det ju bli tycker jag!!!

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kalla kaffe. Sen blir det att dra en sväng med dammsuganren i mitt rum. Har nämligen fått några husdjur på besök. Efter det, duschen.. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0