En grej vid namnet Bobby

Hej hej idag igen.

Sitter hemma hos Bobby. Johan och Fanny kommer hit strax så ska vi se på en film. Trevligt trevligt. :)

Idag har det varit okej att jobba. Vi hade trevligt där ett tag när vi satt pch pratade om Malins nya extraknäck som Sexleksaksförsäljare. haha.- Hittade en grej vid namnet Bobby. Tyckte vi va lite extra kul. Vissa kunder tyckte det va ganska kul med. :P Tänk om man kan ha sådär trevligt varje dag på jobbet. ;)

På Fredag ska Bobby och jag till Tjällmo och grilla med Syster och Christian och självklart lilla Ellen. :) Jag var i stan förut med mor och far och storhandlade lite, så jag passade på att handla till Fredag. Hittade en massa gott så det ser vi fram emot. Så imorgon när jag kommer hem härifrån, ska jag lägga köttet i mummamarinad.

Eftersom jag jobbar eftermiddag imorgon med ska jag nog upp och rida lite på förmiddagen. Måste skärpa mig lite känner jag, måste bli mer seriös. Ta det lite mer på allvar. Men det vet vi väl redan hur det kommer att gå. :P
Måste i vilket fall som helst säga Grattis till Kusin Johanna som kom på en tredjeplats ute på Skärlunda Gård. Jag är imponerad men inte överaskad. :) Så mycket tid hon vilja hon har lagt ner på att han ska bli en bra westernhäst, är dom verkligen värda den platsen. Så Grattis. :)

Have a nice evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0