dålig update och mina planer.

God morgon.

Eller vad ska man säga. :P Sov hos Robin inatt. Det är skönt att veta att man har någon brevid sig om nätterna. I alla fall några nätter. (:

Idag eller snart, Ska mor och jag åka och handla lite åt mig och Robin. Sen blir det att jobba från klockan 13.oo. Och ikväll ska jag upp till stallet och rida en sväng.

Imorgon, ska upp till Johan imorgonkväll och grilla och umgås med folk. Ska bli kul faktiskt.
På Fredag blir det att åka till Linköping och kolla rally.  Det var ett tag sen så det ska bli trevligt. :)
På Lördag är det Risinge som gäller. Ida och Simon gifter sig, så vi ska dit. Funderar på ifall jag ska slänga in en bild på hur jag kommer vara klädd.


Kommentarer
Postat av: Tiina

Fina kläder och speciellt SKORNA! :D du kommer bli skitsnygg :P

2009-04-30 @ 07:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0