creep


Min kväll igår var trevlig och rolig. Angelica och jag grillade på hennes balkong. hehe, Fick först inte eld på skiten så hon hällde på ännu mer kol och tändvätska. Fan vad det brann där ett tag. haha. Vilket vi senare fick igen för. Vårat goda kött blev lite svartare än vad vi ville. :P Vi gjorde klyftpotatis med morötter och lök. Och sen sallad till så klart, och gott måste jag säga att det blev. Efter den goda maten blev det Guitar Hero. Gick inte lika bra som jag hade hoppats på. Men det var kul ändå. I alla fall i slutet, för fy fan vad jag garvade Jag kunde inte ens spela. Så den kvällen var rätt lyckad.

Ikväll blir det kräfskiva hos familjen Ohlsson i Lotorp. Ska nog kunna bli trevligt det med. Men först ska jag och Robin åka upp till dalen, så jag kan klippa håret på min bror.

Vill att det ska bli lite lite varmare, så man kan börja sola lite smått. Satt i och för sig ute igår och fick färg. Ska det börjas, ska det börjas tidigt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0