vilken kväll. eller kvällar.

Ja. Skrev inget igår. Hade varken tid eller lust. Jag var ju på Cityracet med famlijen och nårga till. Det var trevligt. Speciellt att Pappa och Christian kom på en andraplats. :) Och på kvällen var det ju utgång som gällde med Angelica,Linda, John och en till. Bara för det kommer jag inte på vad han heter. hmm. Men fy va kul det va. :) Vi satte oss och tog några öl och sen blev det dags för bowling. Och Anna...- Drar omkull på banan. haha. Inför allt folk.!! Ja jag säger då det. Men jag kom inte sist i alla fall. Sen va det bara för mig att gå hem. fy va full jag va. Och vi glömde betala maten som vi åt. Men Ankan hade tydligen ringt dit och sagt det till dom men dom sa att det inte va någon fara. :P hehe. Skumt. Och kvällen idag då. Det var väldigt trevligt med arbetskamraterna. Vi åkte upp till Carro i Hävla och åt lite gott, fikade och spelade Alias. Ja, det var verkligen skitkul. :) Men nu måste jag sova. Är fortfarande skittrött sen igår. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0