mycket intressant dag måste jag säga.

Ja, det måste jag verkligen säga. Var bra och Mycket information om många olika sorters foder. Och det som är så bra är väl att det är svenskt. Och jag köpte lite som jag ska prova. Se om det funkar på min knashäst. :P Sen delade jag och Johanna på en säck linfrökaka. Det ger tydligen fina hovar. Vilket jag i behov av. Eller min häst snarare. Och senare under dagen kom det en hästmassör och sadelutprovare. Fick prova att sitta i sadeln och se hur trycket fördelade sig på hästryggen. Mycket fiffigt måste jag säga.. Men kostade 6oo-7oo kronor att be henne komma ut och hjälpa en. Men först, innan jag och de andra tar ut henne ska jag försöka sälja min egen westernsadel. Fick provsitta Mias Ropingsadel. Blev totalförälskad. Helt sjukt vilken skön och verkligen stabil sadel. Frågade vad hon fick ge för sin och hon gav bara 7ooo. Billigt !!! Så jag ska nog satsa på att hitta antingen en roping en reining eller en ropingsadel. Ska nog inte köpa en ny. Dom kostar alldeles för mycket för min lilla plånbok :P haha. Så jag och johanna och kanske madde ska åka iväg till skänninge och låna hem några sadlar så jag kan prova ut några. hehe. Ska bli väldigt intressant. Har verkligen fastnat för western nu. Och Johanna tjatar på mig att jag ska gå med i WRÖ. Men det väntar jag nog med ett tag. Ska ju ändå inte tävla. Inte vad jag har planerat i alla fall. :P

Men nu blir det nog sängen. Ska kanske hämta pappa från taxi vid 4 halv 5. :) God Natt.

*Ge mig en sadel eller pengar. (a) haha.

reiningsadel :                         dakota ropngsadel :

                   





// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0