jävla dagjävel. !!!

Men trots fint väder och allt så slutade denna lediga förmiddag i stress och anna är skitförbannad. Fick redapå att veterinären kommer idag och jag har INTE tid. !!!! Hittar varken passet eller vaccinationspappret till hästen. Vilket gör mig ännu mer arg. Och Linda svara inte eftersom jag vill själv vara med när veterinären kommer... Eftersom min häst är livrädd för sprutor!! Stackarn. Just nu vill jag bara skita i allt. Fan jävla jävla. Va arg jag är. Jag som tänkte att det skulle gå så bra att rida idag när det är såå fint väder. Har inte kunna rida på 3 dagar nu. Och jag kommer inte hinna imorn och absolut inte på Lördag eftersom då ska vi fira Christian. Får väl åka upp till honom ikväll om jag har tid. Men nu måste jag ställa mig i ducshen så jag hinner till jobbet. Och jag tänker ta bilen till jobbet för jag tänker INTE stressa dit idag igen. Ciao

// A

Kommentarer
Postat av: jessica

Nej, vad jobbigt att vara arg :/ Men nu ska jag få dig på bra humör! Jag fyller år nästa helg, så tänkte att på fredag har lite partaj hemma :) Göra tårta, fixa drinkar och lite annat smått & gått. Tänkte utgång efter det men det gör man ju som man vill. Så om du vill komma, så är du välkommen :) Haha! Kisses!

2008-09-26 @ 09:33:35
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0