frusen.

Ja, det är jag verkligen ikväll. Har varit ute hela dagen eftersom jag, johanna och madde har varit utanför Norrköping på westerntävling. Blev något så fruktansvärt inspirerad av att börja rida western mer.Ska upp till stallet imorgon och ta kort på min lilla westernsadel. Se om man kanske kan lyckas få den såld. Sen ska jag börja kolla runt lite efter en ny, lite mer ordentlig sadel. Men men. Om jag känenr mig själv rätt kommer det ta ett tag.. :P Och madde kände en äldre karl men en Gud så vacker hingst. Blev helt såld på honom. Och jag höll tummarna för ekipaget och dom på första plats. Kul kul. :)

Och är ledig imorgon. Gud så skönt !! Så Jag och Sofia ska in till stan och härja lite. Ska köpa ett usb-minne till far också. Får inte glömmas bort. Men nu blir det att slöa... Som vanligt. :P

// A

Kommentarer
Postat av: Fanny

hehe jag har en westernsadel du kan få köpa ;)

2008-09-10 @ 11:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0