fredag imorn.

Ja. jag är lika trött idag. Men har gjort lite nytta idag i alla fall. Har jobbat några timmar idag. Gick bra. :) Sen åkte ja och hämtade pappa, för han kom hem lagom från umeå. Har inte träffat honom sen i söndags kväll. Och han tyckte jag va fin i mitt nya jag. :P hehe. Och såklart har jag varit hos min plutt och ridit. Idag gick väldigt bra måste jag säga. Är riktigt nöjd över ridningen. Och imorgon jobbar jag till 7- 8 på eftermiddagen / kväll. Sen vet jag inte om jag ska låta bli att gå ut eller om jag orkar. För jag ska hämta min bror med från en arbetskamrat senare in på kvällen. Dom skulel tydligen inviga hans nya veranda. :P Men vi får se hur jag gör. Ska ju i vilket fall som helst ut på lördag med jobbet och några till. :) Men nu ska jag sova. Orkar varken sitta vid datorn eller framför tv:n. Så God Natt. Ciao

// a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0