slut på ikea?

Japp. Va med Angelica tidigare idag. Vi åkte en sväng till Linköping. Hon skulle ha köpt tavlor men dom hade inga som hon ville ha. Och inte heller några som passade mitt rum. :( Men jag får åka till Gallerix och kolla där. Vi skulle ju köpa värmeljus till Caféet. Men dom va slut !! Helt otroligt. Trodde inte att en sån sak tar slut på ikea. När vi åkte hem stannade vi till vid Tuppen vid E4:an. haha- Jag garvade så jag grät. Och vid bordet vi satt vid, fanns det en tupp. Den såg ut att vara gjord av någon som gjort den i träslöjden. :P Och så klart så satt det sura gubbar som blängde på oss för att vi skrattade som bara den !! :D Bara det att Angelica försökte få i mig att det va hon i kassa som hade gjort den. haha, och så hade hon den bredaste östgötadialekten jag har hört på år och dar'.

Idag gick det bra att jobba. Det började med att jag kom 5 minuter försent. Stod i badrummet i Tjällmo och Sara påminner mig om klockan. Fick ganska brottom kan jag säga. :P Men det löste sig. Hann klart med alla mackor och allt annat. Men bara det att så fort Carro kom in så började jag tappa saker. Överallt på caféet. :P

Måste nästan gå och lägga mig. Är ganska trött. Vaknade imorse av att Ellen kom och väckte mig. Sen la hon sig hos mig ett tag medans Sara stod i duschen. Va söt hon är Lilla gumman :)

Kollade på Rosa Bandet galan förut. Och jag säger bar Fy för cancer. Själv skulle jag inte vilja ha det,. Men nu säger Anna God Natt. :)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0