Måndag 27/oktober/2008

God Morgon.

Äter lite frukost med mamma nu. Och snart blir det kaffe. Är så himla trött idag.
Sov nog lite för länge idag. Usch. :P

Och detta väder !! Jag som skulle upp och rida. Men men. Han måste ju få motion. :)
Senare ska jag gå till frissan och avboka att jag inte ska färga håret. Får bli nästa månad. Hade räknat lite fel, så pengarna räcker inte. Inte till allt. Men det är verkligen inte hela världen. Jag överlever. :)
Får färga så jag är fin i håret till Jul och Nyår istället. Bara jag får klippa mig blir jag nöjd.

// A

Kommentarer
Postat av: Madde

ska du färga då gumman? :)

2008-10-27 @ 11:06:46
URL: http://Tusaberhoo.blogg.sehur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0