Frusen.

Ja, jag sitter här framför tv:n med mamma och kollar på Stjärnor på is. Hoppas Markus och hon vinner.
Dom är ju ganska bra. :P

Annars idag. Sov till klockan 11 kanske. Pappa körde upp mig ur sängen. Först sorterade jag mina kläder. Vad jag ska skänka och vad jag ska kasta och spara. Blev en hel soppåse med kläder som jag ska skänka. Då blir dom nog glada. Sen har jag spacklat 3 väggar men också slipat 3 av 4 väggar.Pappa spacklade en vägg imorse. Tackar. :P Fan va jobbigt det är att slipa. Speciellt för hand !! Men mamma va snäll och hjälpte till lite.Har ju i och för sig varit uppe och ridit en sväng. ja, det går bara bättre och bättre med kossorna. :P

Imorgon ska jag slipa klart så vi kan börja tapetsera. :D Ska bli kul och se hur det blir. Och nästa helg blir det ju IKEA för att köpa lite nytt. hehe..

Och Tack Lindy för kvällen igår. För min del blev den lyckad och hoppasatt du tyckte det med :) Kom hem vid 4 efter har vart inne stan med Erik och Ville. Ja jag säger då det ;)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0