Burr.

Ja, God Morgon.

Gick upp kvart över 6 och åkte upp till stallet och släppte ut hästarna. Fasen va länge jag fick skrapa rutorna. Det satt som as. Men nu har jag kommit in i värmen igen, men ska strax ut igen. Ska mot jobbet. Börjar 9.00 idag. Ska öpnna igen. Skönt att gå förmiddag.

Sen funderar jag på ifall jag ska åka och tvätta bilen åt pappa. Då skulle han bli glad. :) Så ska vi se om vädret håller i sig så kan man kanske åka upp och rida lite. Just det. Måste ta hem ett täcke och laga. Men måste bara komma på en lösing hur det ska gå till. :P 

                                                                                                          // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0