som vanligt !

Sitter här och flummar.. Ska nog lägga mig strax. Linda och jag bytte jobbtider imorgon, så jag ska jobba förmiddag. Skönt de i och för sig, för då kan jag ju åka upp till stallet och slippa känna tidspress.

Tvättade bilen förut, och det gick väl sådär bra. Bilen blev ju ren men antennen mår inge bra. haha.. Han blev lite sne efter tvätten. :P Får fixa det imorgon, när det är ljust ute.


Har ju också varit och hälsat på den lilla sjuklingen i Tjällmo. Hälsade i och för sig på dom andra mupparna med ;)  Köpte med mig lite choklad till kaffet, så det blev mys. :P

Har ont i benet med ! Hmm.. Ska linda det inatt så får vi se om det blir bättre tills imorgon.


Ciao
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0