Nothing at all.

Jag ingen lust att skriva längre !!! Har inget att skriva om heller för den delen. Just nu längtar jag bara efter helgen, så jag kan sova ut. Och så att jag kan åka upp till stallet och va för mig själv.

Min dag imorgon, känner jag på mig att den kommer inte bli som jag har tänkt mig. Fick en stor tung sten på mig förut när mamma och pappa kom hem. Att det alltid ska bli så. Varför det ? Så fort dom kliver innanför dörren blir jag på dåligt humör. Kanske dags att flytta ? Men vart och med vilken lön ?

Ska gå och sova, sova bort alla dagens och morgondagens beskymmer. Hoppas bara att dom inte finns kvar imorgonbitti.

God Natt.
Ciao
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0