Måndag igen.

Måndag och irriterad.. :P Nej, men jag hade hoppats på att åka till syster & co ganska tidigt.. Eftersom jag slutade tidigt men nej.. Då ska pappa köra ner sina saker till lastbilen efter vi har ätit vid 4. Åh jag blir så Jävla arg. Han visste att jag ville iväg, bara för att jag slutade tidigt. !! Men, men. Finns inte något jag kan göra åt saken. Så jag började putsa på sadeln. Läderremmarna börja spricka lite. Tänkte att det kanske är bäst att smörja in dom lite..

Annars idag har Carro och jag flummat på jobbet. Gått omkring och skrattat åt varandra, så det har varit lite kul. :P
Ska sväng förbi Thomas och tvätta bilen innan jag drar till syster.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0