Knäckt av psykopater !

Jag kan börja med att säga att jag är knäckt.. Igen !

Dessa jävla PSYKOPATER ! dom har varit igång igen. Och det minsta jag kan säga är att jag lider verkligen med Er som blivit utsatta för detta ! Jag kan verkligen inte förstå att en person kan vara så sjuk i huvudet så att den åker och SKÄR SÖNDER HÄSTAR. Och det har inte bara hänt en gång här i Finspång. Flera hästar har varit nära döden. Och nu för ett tag sedan blev ett sto offer för dessa idioter ! Ett sto med ett 6 månaders föl. Stoet överlevde inte, det hittades i hagen, död !!

Och vad finns det att göra ? Man kan inte göra något, för då finns det nog en ganska stor risk att man själv blir ett offer för dessa psykopater. Man kan ju heller inte ta med sig en kniv själv. Det är ju brottsligt.
Det är i alla fall något man borde gå till botten med. Och det är att hitta eller komma på dom som gör detta mot hästarna. Och vad skulle man göra, om man kom på dom ?

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände någon jag känner. Jag kunde inte ens läsa en senaste artikeln som va i tidningen imorse.

FÅ BORT DESSA PSYKOPATER !! Hur kan man göra detta mot oskyldiga djur ??

// A

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ge mej en kniv så ska jag fan sitta där och vänta på dom jävlarna... sånna idioter förtjänar ett skott i pannan... DIREKT!!!!

2008-12-03 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0