Jag blev lite för mätt !!

Ja, det är därför jag inte har uppdaterat något i bloggen. Och jag undrar hur många det var som blev matförgiftade. Jag vet att min chef, Linda blev det. Jag jag blev det framför allt !! Har legat i sängen sen jag gick och la mig i onsdags kväll. Mår bättre nu, men är fortfarande inte riktigt bra än. Så mamma har gått och tagit hand om mig. Ska försöka få i mig lite mat strax. Hoppas bara på att jag inte får upp det. Christian va snäll och kom hit med läsk åt mig igår eftersom mamma och pappa inte va hemma, och bror jobbade. Sen när jag kom halvvägs upp svimmade jag i trappen. Min granne, Ing-Marie kom och hjälpte mig. Det va snällt. Men jag vet att jag inte ska äta ute så mycket längre.. För man vet aldrig. Och det roliga var, att Carro sa det till oss i onsdags när vi satt och åt av julmaten. Det blir roligt för dom om någon blir sjuk av denna mat. Jag säger då det !! Usch.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0