trött efter en bra dag.

Känner  att jag skulle kunna gå och lägga mig. Har inte riktigt kunnat slappna av än känner jag. Måste ta reda på tvätten med. Fan, jag missade Gossip Girl förut. Men jag får kolla på reprisen. Någon som vet när den är ?? =P Men jag hade det trevligt med Sarah istället och satt och kollade på fotboll uppe på grosvad. A-Laget spelade. Det var Finspång mot Lotorp. hehe. Finspång vann. =) Men jag hann hem till Greys Anatomy i alla fall. Så jag satte mig och kollade på det med en varm kopp te. Ska ta reda på tvätten medans jag orkar nu. Sen blir det nog att sova. Ska ju orka med att paddla hela dagen imorgon. Så jag säger nog God Natt här och nu.. Behöver varva ner lite innan jag ska sova. Så vi hörs imorgon. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0