Torsdag och hemma.

God Morgon.

Är hemma idag. Behöver vila min lilla kropp lite. =P Jag är helt slut. Även om jag har sovit jättebra. hm.. Ska ta mig en dusch strax. Se om det blir något bättre. Senare kommer Syster hit med Ellen. Ska vara barnvakt. Men först blir det att sitta i solen ett tag. Och igår spelade vi brännboll. Det var skitkul. Tills bollen spack. haha. Dålig kvalité som faen. men men. Jossan och  Danne åkte och hämtade en ny boll så vi kunde spela. haha. Och vad vi förlorade då !! Vi spelade tjejer mot killar. Vi va Lindy, Jag, Sandra, Sara och Emma mot Alex, Adam och Anton. Men det var trevligt i alla fall. Aja. Nu blir det att äta lite frukost. Ciao.

* Jag skiter i dig snart. Jag orkar inte lyssna på dig mer.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0