Tisdag 27/Maj/08

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du bör lära dig att att prioritera bättre. Det är inte mängden uppgifter som stressar,
utan däremot sättet du hanterar dem på.


Har precis läst tidningen. Fanns inget intressant. Jo, en insändare om hur Blondinbella skriver sin blogg. hm. Orkar inte bry mig. Idag blir det betygsnack i skolan. Skulle vilja veta hur dags vi slutar eftersom min hovslagare kanske skulle komma upp och slå på en sko. Efter det blir det jobb. och ytterliagre efter det blir det Gossip Girl med Bus. Och så ska hon slinga mitt hår med. =) Måste göra något med mitt hår. Ser så dött ut. Jag fick ju min första lön igår. Det var en lättnad. Så nu på Onsdag blir det stan med Bus. Mamma skulle egentligen följa med men hon följde med pappa istället. Jaja. Sak samma. Men nu, åter till kaffekoppen. Ha en bra dag. Ciao.

** Nu är det bara 8 dagar kvar tills studenten =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0