Söndag 25/Maj/08

Lejonet 22. juli - 22. augusti
I relation till ditt arbete kan du uppleva att hamna i en underlig situation,
där en kollega blir avundsjuk pga dina uppgifter.


G o d M o r g o n .

Sovit gott ?
Själv blev jag väckt vid halv 5 i morse av att jag fick ett sms av en viss person. Sen dess har jag knappt kunnat sova. Har bara legat och vänt på mig hela tiden. Jobbigt.. Det är illa allstå. Jag kan inte sova så bra längre. Fast det gör ju inget eftersom jag börjar jobba snart och då får jag gå upp halv 6. Från en sak till en annan. Har städat lite nu på morgonen och ska äta lite frukost nu. Sen blir det att tvätta lite kläder. OCh senare idag ska jag åka upp och rida + att jag ska hämta mina föräldrar. När jag har kommit hem därifrån så ska jag baka en kaka. =P Ska till Vibjörnsparken imorgon och spela brännboll med klassen. ska bli intressant. Nej, frukost... Here i come. Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: Fia

klart vi kan , men vi kan ju bestämma en dag eller om du kan på tisdag?

2008-05-25 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0