sista.

God Morgon.

Har nyss ätit lite frukost och nu sitter jag och dricker kaffe. Gott. Inatt har jag faktiskt sovit bätrre än på länge. Känns bra. Och idag blir det att jobba med. efter skolan. Så jag slutar 18.30 idag. Funderar på att cykla idag. Är ju så hima fint väder. Blir på så mycket bättre humör då. Och idag ska vi spela brännboll med klassen i Vibjörnsparken. Och jag har gjort en god chokladtårta till det. Det  blir mycket fika idag. För vi ska fika på kommunikationen med. Men det gör inget. Det är ju sista, sista riktiga veckan i skolan. Idag sätts betygen med. Och på fredag gäller det. Då får vi ta på oss mössorna. Efter det sen på kvällen är det fest här hemma hos mig med massor folk. Ska bli så himla kul. Men nu ska jag slappa lite till innan jag gör mig iordning. Ciao.




// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0