Min fredag.

Usch. Nu är jag trött måste jag säga. Visst har inte gjort så himla ansträngande saker idag men i alla fall. Sprang ju förut. Är nöjd med min tid. Men jag kan bättre, det vet jag. Gick lite segt at springa eftersom jag inte är helt frisk. Men jag sprang 2 km9:16:25 idag. Känner att min rygg värker lite men det går över. Jag dör inte.. Körde upp mamma och pappa till Lövdalen med förut. Och när vi ändå åkte igenom Lotorp stannade vi och köpte lite blommor till altanen. Sen när vi kom upp dit hjälpte jag till att plantera några blommor. Sen gick jag en sväng för mig själv och plockade en bukett med liljekonvaljer och med lite syréner i. Det blev en fin liten bukett. Men nu säger jag God Natt. Ciao.

P.s.. Fick inte någon lön idag. Kanske får den på Måndag. Hoppas det.!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0