'Lördagen idag då.

skriver bara lite kort om vad jag har haft för mig idag. Vaknade vi halv 9. Åt frukost och tog det lugnt ett tag. Sen gjorde jag mig iordning och åkte ner till centrum för att göra ett kontoutdrag men det var fullt med folk så jag åkte till viberga istället. Skulle i vilket fall som helst köpa nya numret av Bilsportsbörsen åt pappa. När jag var klar där åkte jag upp till Lövdalen och hjälpte mamma att förbereda lite för grillningen. Sen nästan hela dagen så har vi suttit i solen. Tina och Janne kom förbi också en sväng så vi tog en kaffe med dom. Ett tag efter det så åkte pappa och jag bort till stallet och hämtade vatten. Hängde med så kunde jag titta till hästen en sväng med. Och han levde han med. =P  Sen gjorde vi inte så mycket mer.. Och precis då kom Sara o. Christain och lilla Ellen. Och vi grillade och satt och hade det trevligt hela kvällen. Och min bror var på mässa uppe i Stockholm häromdagen så hade han tagit med sig en hel påse med bara massa tidningar och annat skojj. Och Sara satt och kollade i en entreprenadstidning och sa först att hon ville ha en traktor. En kort stund efter det, ville hon ha en dumpers. Och ytterligare en stund efter det brister sara ut : Det finns inte så många skördetröskar här i !!!!! Bara så där mitt från ingenstans. Och en sån ska du ha till ? haha. Det var lite roligt. Och det var i stort sett allt jag har varit med om idag. Ett bra slut på en trevlig dag för min del i alla fall. =) Så nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på Eurovision Song Contest. Se hur det går för Charlotte. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0