Känner det på mig.

God Morgon.

Sovit gott ? Jag har själv sovit ganska bra. Men jag skulle ha gått upp när min mobil ringde. Känner att jag är lite för seg. Idag blir det att tvätta och städa trappen efter de där J***A katterna som har vält ut en stor palm. Så det ligger fullt med jord i halva trapphuset. Aja. Ändå min tur att städa trapppen. Måste få lite pengar så jag kan köpa mig en ny foundation. Den är helt slut. Fan fan. Jag måste göra klart alla frågor med. Annars lär jag knappast få Vg eller Mvg. HAr bara 20 frågor kvar. haha. Men det blir nog bra när det är klart. Annars idag ska jag ringa Bus. Vi ska ut och gå en sväng. Sen blir det att cykla upp till stallet. Se om jag orkar rida en sväng också. Måste nästan det. Men nu tillbaka till Tv:n. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0