Jag orkade inte!!

G o d M o r g o n p å E r ! !

Sitter här och är halvt sjuk. Vet inte vem som har snittat mig !!?!!?!! Orkar ingenting. Har jätteont i mina ögon. Det måste nästan va ett virus jag har fått. Fy. Oh jag orkar inte.. Och det värsta med denna dag är att vi ska ha Nationella Prov  i Engelska B nu klockan 8 på morgonen. Hoppas på att det blir någolunda lätt. Jag skulle ta en ibumentin förut och dela på den i två delar. Tänkte att jag orkar inte äta en hel. Det roliga var att jag orkade inte ens dela på den. Igår gick det hur lätt som helst. aja. Tillbaka till mitt te. Be mig lycka till. Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: Hanna

man får hoppas att nationella blir lätt.. lycka till!

2008-05-15 @ 07:14:49
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Ullis

Du ska ta 2 st om du väger över 40 kilo anna! Nog för att du är liten och nätt, men mer än så väger du väl testa så ska du få se att du mår mycket bättre :)

Krya på dig

2008-05-15 @ 12:15:36
URL: http://pixlers.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha snittat dej :P

2008-05-16 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0