Helt jävla trött.

Nyhemkommen från jobbet och sliten och trött. Är sliten i ryggen och höfterna med. =( Skulle behöva gå till någon som kan fixa till det. Mötte Lindy och Jonna med förut när jag gick hem. Och jag har varit lite duktig i alla fall. Arbetsskadad ? Ja lite. Städade av köket det första jag gjorde när jag kom hem. hehe. Blir nog en dusch strax.Och nu är det bara 3 Veckor och 3 Dagar kvar till balen. =) Längtar något så grymt mycket. Skulle ha fixat mina naglar förut men jag glömde bort det. Så jag ska fixa dom efter jag har duschat istället. Ciao.

* Jag vill inte vara sur. Men jag ville och trodde inte att du ljög min rakt upp i ansiktet.!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0