Helst av allt.

Vet inte varför jag valde den rubriken. Men den kändes rätt på något sätt. Men idag i alla fall. Är jag på bra humör. Hoppas bara att det kan hålla i sig. =P Ska bli kul ikväll med. Ska på fest på Ekmanska med Sofia. =) Var så länge sen vi gjorde något tillsammans. Sist var ju när vi fick böter. hehe. OCh idag kommer Mor och Far hem. Ska bli kul att se hur mycket som kommer förstöra mitt städade hem. haha. Känns bra ändå att dom kommer hem. Även att det är grymt skönt att va själv hemma. Skönt också att vi gjorde klart arbetet igårkväll. Hoppas bara att vi inte behöver ändra såå himla mycket. Själv tycker jag att texterna blev bra och på mellanstadienivå. Och jag måste ta tag i ett annat arbete. Ska bara fånga upp min käre Far eftersom det är honom jag ska intervjua. Han får ta sig tid till det om inte annat. =P Ska strax iväg och hämta upp Mathilda och Jessica. Vi ska åka till Lena så hon kan kolla igenom vårat arbete. Och jag vill åka till Syster idag också och hjälpa henne att baka tills imorn när hon fyller. Men jag har ingen bil =( Någon som har en över ?? =P  Men nu ska jag nog gå ut i solen en stund innan jag ska byta om och åka. Ciao.

Lilla Ellen. ♥

image179

image180

Lägger ut en bild på en kyrka som jag blev förälskad i.

image181

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0