Grymt trött och allt är piss ?

Somnade till lite på soffan förut efter jag hade varit och ridit en sväng på hästen och efter ha lagat en lite bättre måltid till mig och min bror. Blacken var duktig idag. Han har nog börjat förstå att man inte behöver springa fram hela tiden. Men det är väl bara för en stund jag tror på det. Bus kom förbi så vi kollade på Grey's Anatomy ihop. Och just nu gör jag något som jag inte brukar göra. Jag pluggar. hehe. Men jag pluggar på fel sak. Skulle behöva skriva Svenska B men jag vet inte i vilken ände jag ska börja eller vad jag ska skriva om eller något !! Ska nämligen ha nationella prov imorgon i det.  Men jag får väl ta ett IG i Svenska B.. Fattar inte ett piss av det vi ska göra. Sen nu i veckan har jag haft fullt upp så jag har bara kommit hem från skola/jobb och stallet, duschat och gått och lagt mig och sovit. Har inte hunnit med något. Känns pissigt !! Men jag ska i alla fall läsa upp mina andra betyg på vuxenutbildningen sen så då kan jag lika gärna läsa upp Svenska B då också. Känner liksom, betygen sätts på Måndag. Kommer inte hinna med något i alla fall så jag skiter i det. Det gör jag faktiskt. Och jag ska inte visa mina betyg för någon i min släkt. Då kommer jag skämmas ihjäl. Men vadå. Jag kom på för ett år sen att jag går helt fel linje. Hade velat gå Handel & Administraion. På ett sätt vill jag verkligen sluta skolan och börja jobba. Men ändå inte för att man kommer inte ha lika bra kontakt med dom i klassen. Även om man inte har det med alla i klassen nu heller men bara att gå dit och se alla.. Bara det gör det roligare att gå till skolan. Känner verkligen att jag har slösat 3 jävla år på något som jag inte alls är intresserad av. Fan. Men nu är det för sent. Skulle kunna göra av som helst. Vad som helst för att få vrida tillbaka klockan eller tiden så man kommer tillbaka till den tiden då man gick i 9:an. Det var då allt skit började, som har med skolan att göra.  Från en sak till en annan, jag kom på förut att jag måste in till stan och köpa studentkläder. Har bara halva klädseln. hehe. Sen måste jag kolla hur allt ser ut också. Som tur är får jag mina första lön på Fredag =) Mamma sa att vi skulle ta det när vi åker in och storhandla nästa gång. HUM... När nu det blir ?? Dom är ju aldrig hemma. Men imrorgon slutar jag 10.00 och då ska jag åka till min syster och slappna av. Ska inte tänka på något alls. Bara vara. Nej, jag måste sova. Måste få sömn !!! God Natt från Anna.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0