Fy Faan.

Min kväll igår var inte allt för lyckad. På dagen var allt bara bra.. Innan jag fick reda på en sak som förstörde hela min kväll. Jag gick och var arg hela kvällen. Det var fest på Ekmanska och jag och Sofia gick dit. Och för en gång skull var Sofia mer full än jag. =P Efter ett tag gick jag ner till Centrum och festade lite med Bus. Det var trevligt tills en person spottade öl på mig två gånger. Det var droppen. Jag "tappade" mitt glas så det gick sönder och gick hem. Det var en sån kväll man skulle ha grillat med familjen. Men men, inget att göra åt nu, för att nu ska jag äta frukost. Sen jobba. Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

haha förlåt elsklingen...(A)

2008-05-10 @ 22:57:18
URL: http://LindyPrintz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0