En helt ok dag.

Japp. Det har det faktiskt varit för mig del. Men måste säga att jag är grymt trött just nu. Gick upp imorse. Allt var helt okej. Var kanske lite trött men det gick över efter 3 koppar kaffe i skolan med Malin. =P Det var också en helt okej dag i skolan. Allt var som vanligt. Förutom en grej. Och jag säger bara Grattis till dig gumman. Är glad för din skull. =)  Just nu sitter jag här och flummar. Kom nyss in från en promenad med Bus. Vi ville egentligen spela fotboll ikväll men alla är så himla tråkiga !! så vi gick en sväng. Och på väg hem gick vi förbi Tiina och Lindy tog en cigg med henne. Sen mötte vi Johanna och Jossan halvägs hem. Så vi gjorde sällskap hem till mig. Det var trevligt. Även om jag var dyngtrött. Vi pratade en massa minnen från nian. haha. Ja.- Jag skulle kunna göra vad som helst för att få gå om det året. Just det året. =P Dagen på jobbet gick också bra idag. Det var ganska  lugnt idag. Skönt det. =P peppar peppar ta iträ* Men nu snart blir det sängdags för Annas del. God Natt i alla fall och hoppas ni har haft en trevlig dag, Sov Gott på Er !! Ciao

// A

Kommentarer
Postat av: Madde

Du mötte mig med :) hahaa

2008-05-06 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0