Aj.. Oj..

Kunde inte resa på mig i morse. =( Hela min rygg var uppsvullen. Jag grät för att jag hade så himla ont. Sov till klockan 14. Men nu är det bättre i min lilla rygg.. Ska ta mig en promenad sen med Malin och Bus. Jävla skit. Skulle ha jobbat idag men Carro sa att det inte var någon idé. Men jag ska gå dit imorn och säga att jag kommer på Torsdag. Och då blir det att jobba över lunch. Ska strax ta mig en skön dusch. Men först ska jag dricka upp mitt kaffe. Skulle behöva göra klart arbetet med. Om arbetsmiljö och säkerhet. Måste måste måste om jag ska få högre betyg än G. Aja. Vi hörs senare antagligen. Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: lindy

Ja jag vet :) mera ska det bli :P

2008-05-13 @ 18:07:20
URL: http://LindyPrintz.blogg.se
Postat av: jessica

Tack så mycket gumman :D Ett år sedan festen hemma hos dig, hahaha

2008-05-13 @ 18:39:45
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0