Söndag kväll igen.

Tycker inte om Söndagar.. Får sådan ångest. Eftersom man ska till skolan på morgonen. =(  Och sen för det andra ska man upp tidigt för att släppa ut hästarna. Vill inte till skolan imorgon. Orkar inte. Skulle kunna ringa och säga att jag är sjuk. Är faktiskt lite sjuk. Hostar snart upp mina lungor.. Men det var i alla fall skönt med lite luft. Vi ( Fanny och jag ) gick "Bus och min" sväng. Gick runt tennishallen och sen till statoil för att köpa tuggummin till Fanny. Och vi diskuterade Balen förut. Jag Vill så Gärna gå. Men med vem och hur ska jag kunna få pengar till det ? Jag äger inga pengar =P Visst, man kan ju gå själv men vadå hej jag är mobbad ? Nej, nu ska jag lägga mig. Sov Gott ni andra sen. För det tänker ja göra. =)








Ciaoo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0