Söndag 23:09

Hejsan!
Är inne igen efter att ha gått en kvällspromenad med Malin =) Det var skönt att gå den lilla svängen vi gick. Fastän jag kände av mina svullna ryggmuskler. Vet inte ens vad det är jag har gjort ! Ont gör det i alla fall. Skulle egentligen inte ha behövt gått den svängen eftersom jag och Bus gick ganska långt förut när vi hade kommit upp till stallet. Gick ca 2 Km. till hennes systrar och en kompis till dom som var i skogen och spårade med deras hundar. Sen gick vi tillbaka de där 2 Km. Sen gick vi ytterligare ca 1½ Km. Så motion måste man ju säga att vi har fått idag. =P Men det var i alla fall både trevligt och skönt att gå svängen med Malin. =) Och imorgon blir det stan med Bus, Ska in till Monika och Elli. Vi ska sova där eftersom vi ska på ett möte eller något på Ams inför något jobb. Se ifall det är något att ha. =P Det kommer nog bli trevligt. =) Men nu blir det nog sängen för min del. Behöver min skönhetssömn.. hehe. Så God Natt på er. Ciao !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0