Så att säga.

hehe.. Det kom in en försäljare idag på Cafét och var från ett telefonbolag. Det var lite roligt för efter varje mening så sa han : Så att säga. Och han var rolig. För först så satt han och bara snackade massa "skit" som man kan göra om allt och inget. Sen helst plötsligt. Hur var det med erat telefonringande ? Vilka ringer ni med ? haha.  Men sen blev min dag dyster och svart. Fick ett meddelande av en viss person. Ja, du borde ha sagt något. Visst jag hade inte hunnit blivit kär i dig. Nej nej. Absolut inte kär. Men kanske.. Kanske lite intresserad. Men nu vet jag att om en kille inte svarar. Så kan man lika gärna skita i dom totalt !! Visst.. Alla killar är inte sådanna. Men det finns nog ett FÅTAL som är bra.. Men jag orkar inte bry mig om killar längre. Dom är bara i vägen just nu !!!!! Men nu måste jag plocka undan i köket. Ser förjävligt ut. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0