myra i myrstacken

Är hemma igen.. Har  varit hos Bus och Ronny och kollat på Gossip Girl. ååh. när vi kollade på det.. Fick tillbaka en känsla om att vara nykär. =P Dagens avsnitt var bra. Och imorgon är det äntligen Onsdag med Greys Anatomy. Det är dom två serierna som jag följer just nu. Får inte missa något avsnitt. Då blir jag inte glad . =P  hehe.- Från en sak till en annan. Fick tillbaka kladdkakeformen av Bus med idag. Då kan man börja göra sånna igen då !! hehe. Det var ett tag sen jag gjorde sånna. I alla fall här hemma.. Men jaa !!! Får snart ett ganska stort utbrott på denna dator. Den funkar inte. =(   Jag är så trött på mig själv just nu. Är slarvig som aldrig förr (a) MÅSTE SÖKA JOBB ! ! ! Förra året sökte jag första sommarjobbet i Januari. Och det fick jag. Men nu är det Mars. Har lite ångest över att jag inte har sökt tidigare !! Fy skäms. Men imorgon ska Jessica och jag förhoppningsvis kolla runt lite vart man kan söka jobb. Får se hur det blir. Jag vet att om jag inte får något jobb är det inte bara jag som sliter av mig mitt hår utan mina föräldrar också. Känner lite press på mig. Har ju liksom en häst som jag själv måste betala. Men som sagt. Får jag inte något av de jobben jag har sökt finns det nästan alltid något jobb man får ta för att just bara tjäna pengar. Kommer nog bli i slutändan att man står nere på Sapa och ser ut som en myra i myrstacken  =P Äsch. Det blir ju pengar av det med. =) Och pengar får nog i alla fall inte jag för mycket av. =P Och nu är klockan bara  22:09. Borde gå och lägga mig. Så jag får sova lite mer än vanligt. =P God Natt på Er !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0