lite trött.

Har nyligen kommit hem igen efter att ha varit hos Bus och kollat på Greys Anatomy. Guud vilken bra serie. =) Kom hem ganska tidigt från stallet idag trots allt. Men Sanna och Bus var ju gulliga som hjälpte till lite. =P Så det gick ganska mycket fortare idag. Usch.. Ska sätta mig och skriva om mitt personliga brev. Eller skriva om och skriva om. Ändra lite saker bara. Annars sa min svenskalärare att man kunde använda det när man söker jobb. =) Så imorgon ska Jessica och jag, och få se om det blir att Bus hänger på också, åka och lämna CV:n. Måste i vilket fall som helst söka jobb. Slutar ju ganska tidigt ändå. 13:30. Får se sen vad det blir att göra efter det. Förutom att söka jobb. Och just nu.. Sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv ett, ett. Ska hämta mina föräldrar. Nu är det slut på det sköna.  haha. ( att vara ensam hemma ) Jag önskar bara att jag hade ett jobb och en egen lägenhet. Men men. Det kommer så småningom. Hoppas jag i alla fall.. =P Men nu ska jag göra mig en kopp te och se om någon rolig person hör av sig. =P Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0