Jävla CP-Dator.

Just nu är jag så jävla trött på denna dator. Helt sjut alltså. Den dör väl snart antagligen. Den har fått för mycket virus. För imorse skrev jag ett inlägg men det syns inte. Det blev publicerat men. Men i alla fall. Kom nyss hem från P2. Idag var det lite roligt för Sarah och Linda sa det att det inte brukar komma så mycket folk dit på Lördagar. Ja bara det att när vi öppnade vid 10:00 kom inte en kotte. Sen vid 20 över 11 kom ALLA. Det blev smockfullt. Folk visste inte vart dom skulle sitta ens en gång. Det var bara för att vi sa så säkert. Sen annars idag har det varit lugnt. Och trevligt. Ska tillbaka dit på Fredag. Och nu sitter jag och väntar på maten =P Sen vet jag inte vad det blir riktgit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0